fredag 15 augusti 2014

Blev det en julgranskula...eller en hundleksak?!

Jag har suttit några timmar framför tv och slötittat på EM i friidrott, men det jag VERKLIGEN har gjort är att njutit av doften från ett doftljus från förra årets julsortiment på IKEA. Det doftar av apelsin och kanel och jag älskar det!


Tack och lov så köpte jag på mig ett lager, men de kommer inte räcka länge i höst eftersom de luktar alldeles för gott...Jag hoppas verkligen att de kommer att sälja dem igen i år! Sedan försökte jag mig på att virka en julgranskula...haha! Något gick definitivt snett under den processen... Endera var mönstret (från Drömhem & Trädgård 14/2013) fel, eller så förstod jag det inte korrekt, för den blev inte direkt rund...


I och för sig ser den ganska rund ut på bilden, men om du skulle titta närmare på den... Oj oj... Hundarna tyckte den såg mera ut som en hundleksak kan jag rapportera!! Jag får se om jag vågar mig på ett nytt försök, jag gillar ju idén med en virkad julgranskula...

Happy Holidays!

Annie

2 kommentarer:

  1. Lägg en pip i så har du julklappen klar till vovsingarna

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte den skulle hålla i nuvarande skick... tanken slog faktiskt när jag såg kaxmörtens blick, men då skulle julkulan behöva förstärkas!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!