torsdag 28 augusti 2014

Juldukar

 
De senaste kvällarna har jag tittat på lite julfilmer och virkat runda dukar med mina julfärgade akrylgarner. De här dukarna är lite tjockare än vanliga dukar och riktigt mysiga, och kommer nog passa perfekt till julen under en fin julblomma eller skål med clementiner:) De är väldigt lätta att virka och det går snabbt eftersom man använder en ganska tjock virknål. Jag tycker de blev väldigt fina och jag är riktigt sugen på att virka en hel bunt och sprida ut över Våran Lilla Julvrå :))

 

Om du också vill prova på att virka de här söta juldukarna så finns det en jättebra beskrivning med bilder på bloggen Attic 24 som du kan utgå ifrån. Lycka till!

Happy Holidays,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!