torsdag 14 augusti 2014

Julmusik och julklappstips!


Om du vill ha något juligt att lyssna på när du bloggar så kan du gå in på http://www.live365.com/  och lyssna på någon av deras radiokanaler som spelar julmusik året om. Det bästa är att det finns många olika typer av julmusikskanaler att välja mellan. Då kan man välja lite mer udda julmusik som kanske inte är vad jag skulle lyssna på i december, men vilket kan fungera som en liten uppvärmare i augusti..!

Sedan såg jag att online-butiken Magasin Krantz har utförsäljningsrea med 40% procent på hela sortimentet fram till sista augusti. Kanske en möjlighet att fynda lite julklappar och lite ljuvligt juldoftande rengöringsmedel?!
Finns här !

Happy Holidays,
Annie

4 kommentarer:

  1. Åh, julradio är ett toppentips!! :)

    sv: Jag håller helt med dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker det är väldigt trevligt, speciellt om jag redan har datorn igång! Och så kan jag lätt välja vad jag vill ha för typ av julmusik...

      Radera
  2. Den sprayen känns juligt välbekant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte alls vad du menar:))))

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!