lördag 16 augusti 2014

Snöbollar i miniformat!

Trots gårdagens mindre lyckade virkningsprojekt, så bestämde jag mig för att återigen plocka upp min kära virknål för ett nytt julprojekt. Den här gången ville jag pröva på att virka ett 'fodral' till en enkel ljuskopp från IKEA och jag blev faktiskt supernöjd! Speciellt eftersom ljuskoppen ser ut som om den  är omgiven av små snöbollar:)
När man sätter i ett värmeljus blir det ett sååå mysigt sken och så reflekteras ljuset runt ljuskoppen och det ser verkligen jättefint ut! Perfekt ersättning för den riktiga snön än så länge!
Nu har jag tre ljuskoppar till att virka in på samma sätt, och medan jag gör det tror jag att jag ska sätta på Ett päron till farsa firar jul, ta lite mjuk pepparkaka och drömma om snö och vinter...

Happy Holidays,

Annie

4 kommentarer:

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!