lördag 16 augusti 2014

Xmas on my mind!

Jag var iväg till några affärer idag och då insåg jag att som extrem julälskare sparar jag pengar...i alla fall just nu!
Jag hade nämligen inte alls lust att handla något...det fanns ju inga julsaker! I mitt huvud är jag redo för julsaker...och det fanns det ju inte i affärerna. Var är alla jultidningar? Var är juldekorationerna? Juldukar och jultextiler? Jag har ju lämnat sommaren och allt som hör till den bakom mig och är nu redo för höstmörker, julmys, varma röda julfiltar och ljuslyktor:)

Nej, det var bara att vända hemåt igen och ta fram gamla jultidningar och drömma mig bort till min julvärld igen... Och pengarna jag sparar nu får jag väl lägga undan tills senare på hösten då resten av världen inser att det snart är jul:)))


Happy Holidays,

Annie

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!