onsdag 10 september 2014

I stället för juldrömmar...


I stället för att sitta hemma i soffan och handarbeta och drömma om julen så har jag fått åka till Uppsala djursjukhus IGEN men den här gången med min älskade Kaxmört. Han blev dålig i magen i helgen och idag blev han mycket sämre. I kväll fick jag lämna honom på sjukhuset och hjärtat höll på att slitas ur bröstet på mig... Han är en sådan mammas kille och vill BARA vara med mig, så att tänka på honom där utan mig...Ja, jag kan bara säga att jag har fällt många tårar idag... Nu är det bara att hålla tummarna för att min 9-åriga Alfahane inte ska råka ut för den här magåkomman också... Jag vet inte hur mycket mer av det här jag kan klara av utan att bryta ihop...hundarna är ju mitt liv! Som ni förstår är julen långt ifrån mina tankar ikväll.

Ta hand om alla era nära och kära - man vet aldrig vad som händer imorgon.

Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!