tisdag 21 oktober 2014

Vit gran och söta rådjur!

Jag var och handlade mat med min mamma idag, och självklart passade jag på att spana in julsaker i affärerna:)

Jag kan till exempel rapportera att nu har jag julpapper så att jag klarar mig till julen 2017 - hahaha!

Jag blev lite besviken på att hyacinterna inte har dykt upp i affärerna än - det är ju min favoritjulblomma. Annars så fanns det mycket fint att titta på, och jag kom hem med lite fynd som jag arrangerade på min vita byrå i vardagsrummet:


Ett vitt juldoftljus från IKEA (ja, nu har IKEA Gävle äntligen fått in en del julsaker...), en jättefin vit LED-julgran från ICA Maxi (som jag blev störtkär i!), två jättesöta dekorationsrådjur från Rusta (i år har jag fastnat för rådjur/renar i juldekorationer) och min egen ljuslykta :D Nu är det bara resten av Våran Lilla Julvrå kvar att juldekorera...

Nu ska jag vila benen, läsa Amelia Jul, titta på Hela Sverige syr och njuta av mina fina julfynd:)

Happy Holidays,

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!