lördag 8 november 2014

Lussebullar!!!

 

Jag kunde inte vänta längre...!


Nu har jag gjort julsäsongens första lussebullar! Åh vad gott det är! Jag ÄLSKAR lussebullar och gör nog minst 200 lussebullar varje jul. När jag gör mina lussebullar så använder jag tre påsar saffran istället för två, vit sirap istället för socker och MYCKET russin. De blir sååå saftiga och smakrika:) Men jag låter aldrig bullarna ligga framme mer än en dag, då blir de torra. Jag tycker lussebullarna smakar bäst när de precis har tinat från frysen vilket brukar ta ett par timmar:)

Jag har också gjort lite flera julklappsetiketter...


...med mina nya julpapper som jag fyndade på Syfestivalen.

 Nu ska jag virka lite snöflingor; trots att jag har gjort många mysiga/trevliga julsaker idag så har jag hela tiden haft ett sug efter att virka mina snöflingor...!

Happy Holidays,

Annie

2 kommentarer:

  1. Oh vad gott, jag älskar lussebullar :)

    SvaraRadera
  2. Jag med; jag brukar tappa räkningen på hur många gånger jag bakar lussebullar till mig och syrrans familj under julen:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!