söndag 30 november 2014

Underbar adventsdag!

Idag har varit en alldeles underbar dag och nu är jag mycket trött men fylld av tillfredställelse och lycka och julkänslor. Jag har massor att berätta och bilder att visa men det får bli morgondagens projekt. Just nu är jag bara så glad att så många av min familj och mina nära vänner kom (vi var som mest 17 personer i min lilla julvrå och sammanlagt kom 21 gäster + en hund) och att alla verkade ha trevligt, och att det var gäster här från 13.00 till 21.00. När jag lägger ner så mycket tid, energi och resurser på den här dagen så är det trevligt om den också blir låång; något år så kom och gick alla på ett par timmar och kvar satt jag och kände mig helt tom för att det var över så fort. Men den känslan hade jag INTE idag, tack och lov, utan jag känner att jag har fått ut maximalt av den här underbara första adventsdagen 2014.

När man bor på 40 kvadratmeter får man utnyttja varje yta; det är sovrumskistan
som är dagens 'skafferi'.

 

Mina tråkiga grådaskiga köksskåp får lite julstämning tack vare
fina julkort.

 
Min lilla spishörna. Jag dekorerar alltid mitt vita kökskakel
med kakeldekor till julen och spisen med juliga spislock.
I morgon blir det mera bilder och julmys från dagen som gått.
 
Hoppas ni alla har haft en underbar advent!!
 
Happy Holidays,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!