söndag 25 januari 2015

Årets första julklapp:)...eller förra årets sista...

Idag var jag på julfika hos svågerns familj som alla - oturligt nog - låg sjuka under julen. Även om alla juldekorationer var bortplockade, och fikat var kanelbullar så hade vi alla en trevlig stund. Mitt bidrag till julklapparna blev en Kladdkaka på burk som ni kan läsa mera om här .

 
Jag var och grävde i mitt pyssellager - som mest innehåller saker med jultema - när jag skulle dekorera burken och försökte hitta några dekorationer som inte skrek JUL alltför mycket. Jag tycker jag fick till ett ok vintrigt tema på burkens utseende till slut:)
 
Nu är det bara 333 dagar till nästa julafton, hörrni!
 
Annie 

2 kommentarer:

  1. Nedräkningen är i full gång! Idag är det dan före dan före dan före dan före...:) kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja så är det i huvudet mitt:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!