måndag 7 september 2015

Första jultidningen...!

Hej mina julvänner!

Idag kom brevbäraren med den här underbara korsstygnstidningen från England!


Åh vad mysigt! Och det var ett julnummer!!!
Med bland annat ett set med de här två julkorten...


...där allt man behöver redan finns med:)

Sedan fick man den här lilla mönsterboken...


...som är fylld med vackra och stämningsfulla julmotiv från min favorit-korsstygnsdesigner!

Sedan fanns det en hel del andra mysiga julprojekt, bland annat de här två broderade julskyltarna...


...som var jättegulliga!!

Och jag som redan har minst tjugo olika korsstygnsprojekt på gång till julklappar mm...! Ja, jag var bara tvungen att utöka listan med några projekt till efter att jag hade läst den här tidningen:)

Om jag nu bara kunde få dygn framöver som innehåller 48 timmar också, så skulle allt vara perfekt...haha!

Annie

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är de! Du skulle se min hög med grejor som jag skulle vilja brodera...den är inte att leka med!

      Radera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!