lördag 28 november 2015

Dagen före Adventsfikat...

...har jag haft väldigt fullt upp. Jag har bakat mjuk pepparkaka, tomat- och fetaostpaj, glutenfria brownies och kryddbröd. Jag har kokat fikonmarmelad. Jag har fortsatt att plocka bort de sista onödiga grejorna (och tryckt in dem i klädkammaren...!) Jag har lagt undan mina jackor mm så att mina gäster ska få plats med sina grejor i min lilla hall. Jag har bytt paketkalender med min mamma, och varit och handlat två gånger (eftersom jag glömde en del saker den första gången). Dessutom har jag hunnit med en tur till sta'n med syrrans familj och jag har suttit ner en stund för att vila mina värkande ben och titta på lite skidåkning. Nu är jag såååå redo för Adventsfikat imorgon och en chans att kunna ta det lugnt och njuta med mina gäster!!!

Hoppas ni alla får en underbar Första Advent!

Julkram,

Annie

3 kommentarer:

  1. Själv ser jag fram emot att få, efter att jag har tvättat klart i tvättstugan, få sjunka ner i din sköna soffa och bara jäsa hela eftermiddagen. Kom ihåg att sitta ner och njuta du oxå under dagen... Kram och vi syns snart:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ditt adventsfika blir som du önskar och att du själv också hinner njuta!

    SvaraRadera
  3. Hur gick ditt adventsfika och hur mår du? Börjar bli lite orolig.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!