tisdag 3 november 2015

Nya jultextilier:)

Hej mina underbara julvänner!

Idag har jag suttit vid symaskinen och sytt lite nya jultextilier till Våran Lilla Julvrå.


Bland annat sydde jag en ny julgardin till mitt lilla köksfönster. Jag håller på att virka en röd spets som jag ska sy på på nederkanten, så när det är klart kommer mer bilder:)

Sedan har jag också sytt juliga dynor och kuddar åt hundarna. Självklart måste ju ALLA i Våran Lilla Julvrå ha juliga saker:)) Eftersom jag samtidigt hade tvättstugan och har inte hunnit städa än så har jag inte bäddat med deras nya dynor än, men här är ett smakprov på en ny julig sittdyna i hallen...

 
...och här kontrolltestas det nya överdraget:D
 
 
 
Den verkar vara godkänd!
 
Skönt att i alla fall kunna bocka av EN sak på min jättelånga lista av saker jag vill hinna göra innan jul!
 
Julkram!
 
Annie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!