onsdag 30 december 2015

Gott Nytt År!

Hej mina underbara julvänner!

Ja, då var det dags att säga adjö till julen 2015 och möta det nya året. Jag är själv inte så förtjust i nyårsfirande så jag och mina skotträdda hundar kommer att hålla en låg profil hemma hos syrran imorgon kväll. Jag hade planerat att visa mina fina julklappar som jag fick, men jag har inte orkat tagit itu med det än så det dyker väl upp något inlägg om det så småningom. Dessutom har jag inte fått njuta av någon snö heller - känns som hela Sverige fått snö utom där jag bor - så julbloggsinspirationen sjönk som en sten när julaftonen var över...

Men som sagt, förhoppningsvis blir det nog några inlägg till här den närmaste tiden för att visa mina julklappar och förhoppningsvis något snö-inspirerat inlägg mm. Dessutom har jag insett att nästa år borde jag komma igång med julförberedelserna ännu tidigare än i år. Eller dra ner på vissa saker... Jag skulle gärna vilja undvika den julgalenskap jag genomled under december, och som min uppmuntrande mamma också sade till mig: 'Du börjar bli äldre nu...'! Man kan alltid räkna med att ens föräldrar talar klarspråk med en, eller hur?! Så vem vet, jag kanske börjar på våren med mina julförberedelser nästa år, och då kommer jag självfallet att dela det med er alla:))

Hur som helst, vad jag än tar mig för under 2016 så kan ni hitta mig och hundarna på min vardagsblogg Våran Lilla Vrå där jag skriver så gott som varje dag.

Det känns lite sorgligt att officiellt säga adjö till er andra julbloggare för den här gången, men jag hoppas att vi alla ses igen till hösten 2016!

Så,
På återseende, och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er allihopa!
 
Annie

4 kommentarer:

  1. Sv: ja, jag håller med. Skulle sitta fint med förbud! Helt onödigt att skjuta, finns andra alternativ för att fira! Trist att dina vovvar är rädda :( Det är så hemskt när man tänker på det, vad djur som ska lida vid 12-slaget. Nova har jag övat lite med innan, fyrverkerier via högtalare och hon verkar inte reagera. Får hoppas det håller i sig så. Hoppas du får ett GOTT NYTT ÅR! :)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett riktigt Gott nytt år 2016!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du lämnar en kommentar:)
Julkram!